Monday, August 3, 2009

datang lambat ke skola!!!

ku hanye di sini ingin memberitahu perihal ku di skola...
ku bukannyerr ape...
juz nk kongsi perasaan.....




UUUAAAAA!!!!
aku dtg skola lmbt gilerr!!!
malu gilerr!!!.....sume memandang!!!




aku dtg pukul 2.00 kat skola....
mmg aku mase tu jalan cpt2 gilerr!!!
MALU!!!




waktu dtg skola tgh time solat....
aku pon ALHAMDULILLAH~
lps solat.....aku doa'....."ya Allah....jgn lh bgi cikgu2 marah aku sbb dtg lmbt..."




pastu dgn tawakkal nyerr.....
aku pon nek atas ke kelas~
aku gilerr takut dowh!!





but.....ALHAMDULILLAH!!!!!!!
aku mmg suke gilerr babeng!!!!(babeng?)
cikgu x de!!!!




pastu aku menjalankn kehidupan ku seperti biase shaja...
tidakku akan lupekn perisiwa ini....(ye la tu~)
dh la aku smgt nk gi awl ke skola dowh~(haha)




-BABY-BYE-------BYE-BABY-







No comments:

Post a Comment