Sunday, June 5, 2011

one week i am sick!....ON HOLIDAY!T_T

cuti dah nak tinggal seminggu!....
oh my gooooodddd!!....KENAPA!!
so sad...T_T


bukan apa....cuma...
nak dekat separuh cuti nih....aku demam panas!
tak buat banyak aktiviti lahh!!


dah seminggu bazir....
that school holidays also got mountained already!
and i havent hafal my surah yet!!T_T*surah panjang plak tuh!*


ohhh whyy meee?!!?!?!?!?
and i now....i got to finish all my homeworks....
and then just get out from home to kisas back just like that!?


WELL HELL NO!
never!
i will stay home for another week to cope back the week where im sick!^0^


whatever it is....i cant do that!
hell no!....my parents will shout at me...
"GO BACK TO YOUR SCHOOL ANAK TAK GUNA!!"


yeah....just like that.....
tapi...tu lah yang aku suke^.^
baru sedar sikit yang aku ni pemalas!


eh...dah lari tajuk....
okaylah...kalau tak nak bagi lari tajuk...*hihi*
end it!...as salam^.^


'':!.SICK.!:''

No comments:

Post a Comment