Tuesday, July 28, 2009

harijadi syahiirah!!

28 haribulan 7 2009........(28/7/2009)
telah adenyerr seorang remaja berumur 14....
umur semakin menaik.....tidak akan turun...



gunekanlah sebaik-baiknyerr mase yang diberikan....
sebelom mase nk dekat habes.....
mase itu emas...



skarang 14......secara x sedar.....sudah pon 25....
sungguh singkat rasenyerr.....
terasa mcm2 telah dilalui....



dri kecil....kite amat comel...
meningkat ke 2 tahun....sudah pon boleh berjalan...(rasenyerr)
x sedar.....darjah 6.....UPSR tibe....trase sekejap jerr dh hidop...



oleh krane baru 14.....x payah la aku tulis pnjg bebenor....
pahala n dosa.....kene selalu jage....
kite kene igt......kite x boleh pergi patah balik apa yg telah berlalu....
kcuali kite gune laci doraemon....(hahaha)



aaahhhhh!!!
malas aku nk tulis lgi!!!....
panjang la!!!.....n ntah bende ntah aku merepek merapu!!



aku nk ckp kat sini....
!!!HAPPY BIRTHDAY!!!
--SYAHIIRAH--




p/s: sry kalo x suke ape
yg aku merepek ni~

No comments:

Post a Comment