Saturday, July 25, 2009

motivasi base arab~

hri ni...
bgi sume kls IMTIYAZ yg istimewa tu shja ade motivasi base arb....
dri pukul 7.30 (x silap aku) sampai pukul 4.30 (x silap aku)...



ustaznyerr bername Nor Syam/Sham....(x tau mane satu)
die ajar nk kate best best....nk kate x best pon x best....
alaaa....kire dua2 la...haha~



part bestnyerr kite dpt campur dua perkataan jdi satu...
cthnyerr....kepala + anjing = kepala anjing.....wang + pencuri = wang pencuri...
susu + lembu = susu lembu....dll



part yg x bestnyerr time kite kene jwb soalan sorg2....
time tu hampir sume salah...
tpi mcm biase...aku mesti btol.....(haha)



mkn dpt 3 kali.....solat zohor kat surau...jemaah~
lwknyerr x leh dinyatakn....
mmg best la!!!



dh la....
aku nk men bola dh...
or men ngan kwn aku....


so...
cam biase...



!!!CHOW!!!


p/s: sape x dtg ustazah rodziah kirim maut/salam

1 comment:

  1. huhu..
    weih aq nyew bl0g..
    http://kimichanworld.blogspot.com/

    ReplyDelete