Saturday, September 4, 2010

hidup bagai roda^.^

hidup bagai roda.....^.^
itulah ungkapan yang disebut-sebut...
oleh kawanku.....nabil^.^


walaupun aku teragak-agak ingin menumbuk kepala hidungnya.....
namun....itu aku anggap sebagai ujian Ramadhan^.^
dugaan sebagai kawan^.^


apa-apa pun.....saya ingin melanjutkan entri ini....
dengan menghuraikan lagi ungkapan di atas......
iaitu hidup bagai roda....^.^


berdasarkan "ustaz nabil"....
dia berkata bahawa....
hidup kadang kala berada di atas......kadang kala di bawah roda....


kadang kala senang.....kadang kala tidak senang....
begitulah formulanya bagi setiap perumpamaan yang diberinya.....
saya sokong semuanya^.^ (walaupun terpaksa)


aku ingat lagi.......ketika aku di tingkatan 1.....
aku selalu mendapat nombor 1....
dan aku ini tidak boleh dikalahkan.......


i am invincible.....
but alas.....when it comes to form 2 and form 3...
my day as an invicible boy was over.....


so....my conclusion is...
when i am so "clever"......
its like i am at the top of the wheel....^.^


but.....when i am not so "clever"......
i am a little downward....
its like i am at the bottom of the wheel^.^


so......now you all understand??...
i hope yes...
i dont want to put more shame on me^.^


thats all for now.....
enjoy the Ramadhan.....
when it is still last^.^


**((RODA))**

No comments:

Post a Comment