Wednesday, October 27, 2010

malu!!!=_="

hahah^.^
pengalaman yang menarik sekali!!^.^
selepas ini.....takkan aku buat benda yang sama!...EVER!


kisahnya bermula begini.....
sedang aku berjalan bersama kawanku....
aku ternampak seorang cikgu....


cikgu yang aku sangat nak berjumpa!
rupanya memang seiras dengan cikgu yang aku nak jumpa itu......
(dari jauh ya!)^.^


bajunya......
gaya jalannya....
semua lah!^.^


aku menjerit-jerit nama guru tersebut bagai orang hilang akal....
dan guru tersebut tidak melayan!=_="
lagi sekali aku menjerit.....tetapi kali ini aku melambai-lambai kedua belah tangan!!


"cikgu *****!!...sini!"
*tangan lambai2
"CIKGU!!!"


apabila mukanya perpaling ke arahku.....
orang lain rupanya!!!T_T
MALU GILAAAAA!!!!!!!!!T_T


bila aku pandang muka "cikgu" tersebut!...
aku diam seribu bahasa!^0^
BUKAN CIKGU ****!....dan terus berlari ke belakang kereta!...*hiding!^.^


kawan aku yang dari tadi tahu bahawa itu bukan cikgu ****....
hanya gelak terbahak-bahak!!!!!=_="
dia kata nak beritahu....tapi tak sempat^.^


sebenarnya.....cikgu yang aku tersalah tadi...
ialah cikgu yang garang!!T_T
aku hanya berharap esok dia tidak akan mencari diriku!!T_T


~!!!MALU!!!~

No comments:

Post a Comment