Thursday, October 7, 2010

saya kembali.....sekejap saje!^.^

haha^.^
assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.........
anda semua pasti berasa terkejut bukan??..^.^


jika anda ingin tahu.......ataupun tak nak....
sebenarnya......saya tidak mengemaskini blog saya kerana.....
saya sibuk dengan PMR!!!....


anda tahu apa itu PMR?!
Penilaian Menengah Rendah!!^.^
saya sekarang berada dalam situasi tersebut!



sebelum melanjutkan lagi post saya ini........
anda digalakkan untuk mengaminkan doa' saya ini......
"Ya Allah, semoga semua pelajar di SMKS7 mendapat semua A dalam PMR dan SPM"


baiklah.....seterusnya.....
saya akan bercerita sedikit keadaan atau perasaan.....
fenomena yang hanya akan berlaku sekali sahaja dalam hidup kita.....


pada mulanya gementar/nervous....
but....as the time goes on...
the nerve got away!^.^


mujur alhamdulillah PMR tahun ini senang-senang belaka.......
bak kata kawanku......"senang kacang botak!"
kendatipun begitu.....masih ramai yang menafikannya.....biarlah^.^


well....honestly....i think i can get 9A!!^.^
AMIN!^.^
and also my friends^.^


actually.....there are so so many things i wan to talk about!...
but....i dont know!...
i think this is goodbye for now^.^


~-SEKEJAP-~

No comments:

Post a Comment