Wednesday, February 2, 2011

a good day to be shared: HAQ and new experience

okay...here it goes...
today was a good day...
just sunny a day in the morning and rain cats and dogs in the evening^.^


so...hari ini ada outing sama itu imtiyazians lagi....*yaahhoooo!!*
and kali ini pergi ke wayang di bukit raja!
ok...kali ini 3rd time!^0^


time planning tuh memang susah!*boleh sakit jiwa!*
ada yang tak nak, sampai kata nak cancel.....
but akhirnya decide pergi jugak^.^


and then like at 10.30am...
me,anis and nadhirah....went to jjusco..
for the first time....my dad brought us there!^0^


we waited for them and for let time flies...we ate nasi lemak at Nyonya Color!
ergh....rip off dude!..RM 2.50(nasi lemak) + RM 2.50(teh ais)!!
lucky i brought my butterscotch bread!!^0^


then when all had come....
azma,anis,athirah,amirah,ainoulhuda,aini,ainul,wafa',afzal,farid,nabil,syakir,zakwan,zulhariz!
thats all right?...can add no more...full for one full sentence!*seriously*


setelah bertenking,bergaduh,menjerit,merajuk.....*cubaan membunuh pun ada!*
akhirnya.....HAQ menjadi cerita yang kami pilih!
kerana harganya yang murah dan antara trailer cerita yang syiokk!^.^


photoshoot jap sebelum pukul 1.30pm....
pergi jalan-jalan....window shopping...mengutuk...gelak...
makan....lari..jalan...berak...kencing..muntah...*phamous*


akhirnya!...time untuk masuk!
haha!...aku aim duduk sebelah yang ada popcorn je!!
popcorn tak dapat...air dapat^.^


duduk sebelah anis izzati^.^
enjoyed the movie....actually we make the movie interesting!
by making fun of the plots,characters and all that we can kutuk movie tuh!!^0^


DANGER!
dont give your childs to watch this movie!!..
its so boring and lame!...they try to make bed scene!>.<


hahah!....its ending like "WHAT!?"
nobody faham apa ending dia!....ape kena mengena dengan bola oren!?
mana hilang kereta,perempuan....dan cepat gila siang!!


okeyh....lepas dah gelakkan movie yang "hebadd" tuh....
akhirnya pintu keluar dibuka!!
ALHAMDULILLAH!!!!^0^


owh....skip the tangkap gambar kat jjusco tuh...
and welcome to the most exciting,thrilling,suspens,awesome part of the day!!
tapi ianya berlaku untuk beberapa minit sahaja...10 min?^.^?


time tuh..kami ada di rooftop...
photoshoot kat background yang lain pulak lah kan??
then ade la tempat lalu-lalang kereta untuk keluar.....^.^


and ada lah satu kereta nih....
dia jerit blabla sambil drive untuk keluar...
and aku cakaplah "diam ah!"


and guess what?
orang itu berhenti....bukak pintu...*uh oh!*
cakap.."sape yang cakap tdi?!"


waktu tuh semua dah diam.....lari jauh2...*ciskek korang*
pastu dia datang kat aku....*suspen nih!*
then muka dan personalitinya tak nak kalah!...wormmpitzz bhaii!!^0^


then aku pikir...."gaduh, atau sorry? lebih baik cegah daripada mengubati"
i decided to take the good and simple way....
abang tuh cakap..."kitorang dah cakap baik-baik, ko kata diam pehal!?"


then aku dengan bangganya..."saya sorry lah"
itu saje...the dia blah...
aku tak mahu lah kata...."berani ke, bak datang ah!!"


kang tak pasal-pasal aku balik lebam,darah memancut2!!
dah tu plak....ramai yang melihat saja....*siapa makan cili, dia terasa!*
but memang salah aku...aku tak patut cakap begitu^.^


but to tell the truth....
to face a situation like that oneself...
its very fun,suspens,thrilling,heart-beating-so-fast!,awesome...


but after that....
you will feel the excitement....and you just want to do it again...^.^
and keep that as an experience....a lesson^.^


after my wonderful friends cheer me up....
i felt okay again....^.^
thanks you*ye ke?*


dan waktu turun tu pulak....
dah pukul 5pm...aku kene pulang...
dan bawak sekali syakir,nuqman,nadhirah,anis,wafa'....


naik kereta saga....
nuqman atas syakir dan wafa', anis, nadhirah bersempit!
aku pulak duduk depan dengan selesa!*muahaha*


pulang dengan selamat....*tak accident eh?ciskek!*
happy ending^.^
good life, good friends, good experience!


~!~...EXPERIENCE...~!~

No comments:

Post a Comment