Saturday, February 26, 2011

gunakanlah as salam!^0^

hui hui all!^0^
as salam kamu semua!
dekat sini saya nak bagi kamu semua sedikit ilmu^.^


baik lah....
kalau korang semua guna fb, sms, skype, twitter etc etc....
camne korang bagi salam?^.^?


mesti macam ni kan?
-->salam-->semekom-->a'kum-->askum
or even worse...hoi!^0^


ish2...korang ni....
pebende mak bapak korang ajar? *joking joking joking joking!*
cara yang betul adalah!.....


jeng jeng jeng!...
AS SALAM!
haaa....kan bile ditaip pun terasa tangan kita ni sejahtera je?..kan?^.^?


baiklah korang...memandangkan aku ni pun nak gerak ke kisas esok....
nampaknya...mungkin ini entry terakhir....
sebelum ke sana!...bukan sampai mati!!!^.^


jap jap jap!....
aku nak mintak tolong dari korang satu je!!...
PLEASE oh please!!^0^


korang tolong sebarkan eh bende alah ni....
eh bukan "bende alah"....but "ilmu"!!
ok?...apa susah...gitau kat orang...and then poof!..pahala tambah!...YAY!^0^


buah betik di tepi jendela,
dipetik untuk dibuat hidangan,
kalau tidak mahu dicela,
as salam itu sila gunakan^.^


nah!....itu haaa pantun!
penat aku fikir!!...semata-mata nak bagi korang je^.^
baik kan aku?...tipu..aku jahat!..muahaha^0^


eh aku tahu korang mesti mintak apa bukti kan?^.^?
nanti lah aku letak......
buat masa sekarang ni....guna je "AS SALAM"!!


dibuat belaan juga hiasan,
biasa sudah si ikan koi,
perkataan bye jangan gunakan,
jangan bye, guna booi^0^


so...konklusinya kat sini...
gunalah booi atau lagi selamat...
AS SALAM^.^


-~~SALAM~~-

2 comments: