Wednesday, September 16, 2009

esok last skola!!!......n merepek??

wahai kawan yang disyangi.....
akan tetapi saya tidaklah terlalu menyayangi anda semua.....
sama seperti kepada ibu...ibu...ibu dan ayah saya....


pada keesokan hari.....
kita akan bersama-sama menyambut hari terakhir sekolah.....
sempena Hari Raya Aidilfitri yang sebelumnya kita berpuase........


kita berpuase.....
sebulan lamanya.....
tidakkah singkat masa yang diberikan kepada kita untuk berpuasa.....?


anda boleh fikirkan yang terbaik untuk anda....
andalah yang tentukan hidup anda.....
Allah tidak akan mengubah seseorang itu selagi orang itu berusaha sendiri.....


ape aku merepek ni!??!!?
ZW!!!!(Zala Wajik)
ko punyerr....(bkn saya punyerr)


virus merepek-merapu-manyapu......
AAAHHHH!!!
aku kene virus ZW!!!!.....(virus merepek)


sblom aku ke tahap kronik......
bek aku tulis ni cpt2......
nk dkt kronik dh ni.....-no-ni-no!!!...(tgk?)


esok last day skola.....
so....kalo boleh jgn bgi cikgu marah ye....
nk cube habeskn dgn aman n harmoni......


\\\PLZ\\\



p/s : sry ZW.....virus ko dh ke thp kronik....

p/s 2 : ZW....sms dri kerajaan....ko x leh kluar dri tandas....

p/s 3 : ok....kali btol2.....sry!!

No comments:

Post a Comment