Wednesday, September 16, 2009

malang-malang di kalangan kami....

hri rabu.....ade KKQ pompuan....
aku dtg kul 11.40++ cam tu la....
pastu msk dlm kelas....


dh semangat gilerr nk blaja B.A......
ustazah x dtg!!!
aku wwhhaaa!!!....(sambil bukak mulut)


naseb bek ade aliaa, syarifah, anis, haziqah, wafa' yg dtg awal.....(kalo aku terlupe sry)
pastu kitorg pon chit-chat-chit-chat....!
pastu waktu bad luck wafa' dtg menjelma....!!!


die tgh ckp.....bla bla bla.....
die nk ckp ABC....tpi...die ckp ABsi...!!!(si=tha dlm jawi....alif, ba, ta....tha)
kitorg gelak gegilerrzzz!!!!


n then nadhirah dtg plak.....
malang x berbau....(mmg la....nk bau camne?)
nadhirah pakai tudung terbalek!!!


pastu malang aku plak....
korg boleh layari ke sini:
http://kimimikiworld.blogspot.com


waduuhhh!!!
aku dh x igt malang ape yg kene....
aliaa, syarifah, anis.....haziqah aku tau....x nk gitau!!


HAHAHAHAHA



No comments:

Post a Comment