Sunday, September 6, 2009

qiamullail.....best n x best!^.^

gilerrr aaa.....
aku spnjg 3 hri ni.....
sabtu.......ahad.....n isnin aku gi qiamullail.....



hri 1st tu....x tido sampai kul 3.00am!!
best gilerr!!!
hri tu......kitorg highlight kn ngumpat2 jerr.....n gi 7 eleven....

yg dtg 1st day....x
luqman arif...asyraaf...farhan...aku...aiman....arif...muaz...asfaris~
sape yg x dtg.....rugi gilerr!!!

pastu lps solat subuh.....amek bola....
bkk lampu futsal.....buat team~
MEN BOLA!!!



2nd day tu.....ahad....x tido sampai kul 2.30am....
dh mule sakit hti.....
byk x dtg.....

asyraaf....aku...muaz...asfaris...arif....~
tu jerr.....aku solat qiam tau...
BORING TIME!!!

bile dh lps subuh....
kene marah pakcik....(asyraaf jgn terase)
dh malas nk dgr....men bola cam biase la......



last day...(3rd day)..tido awal....1.30am~
byk gak la dtg....aku sempat solat qiam!!
syahid, hasnol, aku, asyraaf, asfaris, arif, taqiuddin, farhan

mule2 skali kitorg men api....
beli petrol.....gi pdg....
BAKAR la~.....haha!!^.^

pastu dh berbau gas ntah pape....
gi balek surau.....
ade bdk2 jht dtg!!!(izul....bace ni!)

pastu diorg men mikrofon surau.....
satu kampung dgr!!!
ade pakcik dtg(pakcik azmi) n marah2 cam org gilerr!!!.....kene halau!!!

lps subuh....kene marah lgi.....pakcik same!!!
cam tradisi biase kitorg.....
amek bola....MAIN!!!


cam tu la kisah qiamullail di sek.7....shah alam...
di surau at-taqwa....
bile diimbas kembali.....aku tergelak sorg2....



kitorg dh la men futsal.....
dri lps subuh....sampai kul 9.00am~
penat gilerr babeng!!!



aku nk tido la....
asik2 tido lmbt jerr.....
chow dulu!



~~CHOW~~

No comments:

Post a Comment