Sunday, September 6, 2009

lakonan kami~ *.*

ni adalah permintaan seluruh rakyat di perancis...afghanistan..
sepanyol...bahavia...china...korea...india....n much more...
supaya kami membuat lakonan ini.....



kami bermaksud....
saye juga athirah.....
dari 2 ***!!!



kami ade membuat satu lakonan yg akn membuat anda.....
terhibur....tergelak...menangis...ketawa...tersedu...sakit...terharu...n much more....
sila lihat lebih lanjut....~



1....2.....3....action!!
1st skali....athirah mulekn dulu.....
die kate....."usamah aku nk sepak ko....(skali gaya yg x dpt tahan!)



pastu.....aku pule berkate...."owww~...thats hurt....u cant do that~"
pastu aku kene lari.....
pastu athirah ckp plak....."you can run....but you cant hide!"



pastu die hentak kaki......aku plak susah nk jalan(cam jatuh2)....
n then....die ckp "u look sweaty...(sambil grk2 kepala skit...)
sampai situ jerr la~



best kn lakonan tdi...?
kalo nk lgi best.....kene tgk live....
nnti ade live.....dkt stadium yg kat music bank tu.....



nk lgi lakonan??
boleh la anda layari website ni....
http://usuckmorethanido.blogspot.com



++GO++

2 comments:

  1. ape ni weyy ?
    buat lg sekali la .
    x yah suruh bukak blog aku lg weyy .
    aku x buat pape pun lg .
    kau delete dulu yg ni .
    nnt dah reka smbungannye baru buat kat sini .
    tau tau .
    dah delete .

    ReplyDelete