Wednesday, September 9, 2009

penyakit lupe....

waduuhh!!!
udah enngak tau sih.....
gak bisa disembuh-in.....(haha~)

penyakit yang gue cakapin ini ialah....
sakit itu lupa bangat!!
enggak bisa disembuh-in........

waduuhhh.....waduuhhh!!!
lupa lagi aja deh~
mau tau ape gue lupain?

ianya ialah.....
padain setiap kali mau create post....
udah lupa di otak gue untuk topik apa sih!!!

zzzzz....
malas la nk ckp base len!
susah nk type....melayu time!

dulu.....bile tua bru nyerr lupe2.....
sbb diorg mmg otak diorg......
penyakit yg x de ubat.....kecuali ikut Islam!

zaman skang.....
bdk2 pon lupe!!!...
aku rase sbb termkn semut kot........

ok la....
aku pon dh lupe nk tulis ape.....
tgk!!.....aku lupe!!

sbnr nyerr.....ade satu jerr penyembuh!
aku dh ckp pon kat ats tdi...(x perasan?)
iaitu ikut care ISLAM!!!

@@LUPE@@

1 comment: