Tuesday, September 22, 2009

pegi masjid INDIA #_#

yay yay yay!!!
1st time kot dlm sejarah nk meraye.....
keluarga kitorg pegi beli brg2 sume tu kat tmpt len......


mase mule2 dtg kat situ.....
igtkn nk pegi tgk baju2 kat gerai2 sume tu.....
tpi...kitorg pegi kat dlm kedai!!!.....n beli byk baju....


n then....bile dh insaf beli kat kedai.....
kitorg(ayah aku sbnrnyerr).....gi kat gerai2 tu....
best gak dowh!!!


aku dpt beli byk gak la....
aku dpt beli songkok bru!!!!
nnti aku pakai la waktu skola nnti!....tggu!!


kn hri tu hri jumaat.....
so....ntah tibe2 diorg dh solat jumaat....
dgn cemas nyerr aku n adek aku.....(abg2 n parents aku kat tmpt len...)


abg2 aku kat tmpt ltk kereta sbb nk ltk brg.....
mak aku ntah sesat mane ntah!!
ayah aku dh solat......suro kitorg amik wudhu'....


dh la 1st time dtg situ!!
dgn waktu yg cemas camtu.....aku n adek aku....
x dpt cri lgsg tmpt air wudhu'!!!


ade la kat masjid....
tpi....sampai ke jalanraya sesak org tgh solat!!!
x dpt solat~


n then bile masjid dh kosong.....
kitorg(adek n aku).....solat zohor...T_T
sedih....x dpt solat jumaat...


kitorg jalan2 cri baju lgi.....
pastu asar.....
kali ni....x de sesak cam tdi....solat kat masjid....


oh ye!!!....
terlupe.....kn tdi aku ckp mak aku sesat kn.....
meh aku cite......


mak aku sbnr nyerr......tgu kat luar....nk tggu abg2 aku
pastu mase die kat luar....ayah aku pggil solat.....
aku teramik h/p mak aku.....so.....fhm2 jerr la!!...naseb bek jumpe balek....


ok....smbg cite...lps dh solat asar....
hujan plakzzz!!!
waktu ni la.....makcik2 suke jual payung.....(pandai ye makcik ni!)


kene balik......
wooaahhh!!!
byk brg ku beli.....


``BEST``

No comments:

Post a Comment