Thursday, December 30, 2010

31 December, last day on 2010....lets have a recall

eh...dah 31st of December!
aduh!...tak perasan langsung!
terlalu leka dengan imtiyazians yang tak lama lagi akan berpisah.....


rasa nak nangis....
serius....3 tahun semuanya bersama-sama...
ahhh...so many memories!!


aku tak tahulah apa akan jadi......
kalau aku tak masuk kelas imtiyaz!!
mungkin aku dah jadi bad boyzz *haha!*


sebenarnya.....satu-satunya penghalang aku dari pergi ke sekolah lain....
ialah imtiyazians!.....
aku tak mahu berpisah!


haha....banyak memoribilia duhhh...
dari ikat kasut sampai ke cat mengecat....
semua kita dah experienced!


aku ingat lagi waktu kita dah berjam-jam mengecat.....
sampai balik lambat....pastu siap main tampal-tampal tapak tangan!!
kena marah dengan ustazah....kene bersihkan balik...


aku rasa ada banyak pergaduhan..misunderstood..umpat..kutuk..
dan itulah yang lebih merapatkan lagi.....
setiap perbuatan yang kami buat bersama.....bertambah kukuh friendship..


haha...and i have a request...for all out there..
bukak lagu sedih...hayatinya!
lepas itu....try ingat balik kenangan-kenangan yang indah...


you will sure cry your eyes out!!
haha...T_T
you will smile...and laugh back what you recall....^.^


so...goodbooi 2010...
hello 2011!
though its hard...but booi sweet memories, welcome new meories!T_T


~....MEMORIES....~

No comments:

Post a Comment