Friday, December 24, 2010

my PMR result and my day!

9A...alhamdulillah sekali lagi^.^
ini semua berkat ibu, ayah, guru, kawan, serta ilmu....
kalau tidak semua itu....tak ada A lah jawabnya^.^


actually.....
A yang mengejutkan aku ialah.....BM!
memang aku terkejut!....sebab BM aku selalu C dan D!!


sebab kawan aku kata....aku buat karangan salah.....
kita patut buat pasal diri kita.....
not "us"!!


waktu itu.....aku berkata pada diriku...
"tak apalah.....8A 1B pun ok juge^.^"
tetapi....mungkin aku mendapat pemeriksa yang baik.....alhamdulillah


subjek yang lain......aku yakin A!^.^
thats all i can say right now......
about the result^.^


and about my day as the best male students in my school.....
i got 3 choices from me dad!
either to China, have a laptop, or have a iPhone 4!!^.^


if i go to China....i must be accompony someone...like my grandma?
iPhone 4.....i dont like it....cause my father already bought it!
so...i make up my mind...and have a laptop!!^.^


seharian keluar.....
untuk membeli laptop...
berjenama Lenovo.....entah lah...aku tidak begitu hebat dalam computer2 nih!^.^


semua perkakas lain dibeli juga.....
selepas itu.....Mak Engku iaitu someone in the government....
...

want me and my dad to have dinner....
with her...
i dont want to.....cause she is old and boring....but this must be to talk about the result!


thats it......oh oh...i forgot to tell you something funny....
you know...i got 9A's right?
and my father like really excited to see the news and buy all the newspaper!!^.^


haha!...i was like....harakah, berita harian, metro, news straight time..all!
its my result....not yours...
and all my siblings somehow jealous?


}"..WOW.."{

2 comments: