Sunday, December 26, 2010

sambut hari jadi awal tak boleh ka?

happy befday!..
iskT_T
kenapa hari jadi aku 28 disember..?


tahun ini....jamuan kelas pada 28 Disember..
hari jadi aku juga pada 28 Disember!
same date!


hmm....friends or family?^.^?
i prefer friends!.....not that i dont care about my family...
but....it just....its the last time we see together again before go to our different paths!


owh...and i have a big big trouble!
i dont have a good cloth to put on!!=_="
the theme: black@white@purple


i guess you all must be wondering.....
why purple?...
i agree....but for fun lah!^.^


btw.....aku nak sambut hari jadi aku jugak!!
boleh tak kalau sambut sehari awal?
dosa kah aku jika begitu!!?


aku takut kalau aku berbuat begitu.....
akan menunjukkan aku sebagai orang yang unappreciate fate! *unappreciate?*
macam orang nak mengubah apa yang memang tidak boleh diubah!


like nak melawan takdir lah....
lampi (lambat pikap) nye korang..
heeee^.^


meh aku try tanye parents aku......
boleh tak sambut awal....
dan dosa ke?


bagi anda yang menjawab its not a sin lahh!!..
adakah anda pasti?...
100% sure??...itulah misteri nusantara~~~ *asap2 mcm kentut*


:.~AWAL~.:

2 comments:

  1. alahh, besday smbut bila2 ja...nak smbut hari2 pun tapa.. btw, slmt hari tua..

    ReplyDelete
  2. haha^.^
    betul juga kata saudari itu!^.^
    dan tq!

    ReplyDelete