Wednesday, December 29, 2010

kejadian aneh bulan Ramadhan

hey all......
today i want to tell you something big!
like...big big!


well.....i think this incident happened...
in the end of Ramadhan....
last year...2010..*cam dah lame sgt je*


it was just 3 o'clock in the morning.......
just after i done a bad thing....
something sinful...!!


and then i heard azan!!!
yeah...azan!
i was like "what the hell?!"


then i rushed to the window cause my house is near to the mosque...
i didn't saw anyone in the mosque......
and i certainly dont hear anyone azan from the mosque!!


pukul 3!...AZAN?!
aku dengar....ada assolatu khairu mina naum....
azan subuh nih?!


check lagi sekali....sah pukul 3!!
kemudian aku terfikir.....inikah caranya Allah menyedarkan aku....
aku betul-betul insaf ketika itu!


aku hendak menangis.....malangnya tiada air mata yang keluar....
insaf.....memang insaf....
kejadian itu terus menjadi dinding apabila timbul keinginan berbuat dosa...


adakah anda pernah mengalami kejadian aneh...
seperti saya?
kalau ada...jangan segan untuk komen^.^


{'KEJADIAN'}

2 comments:

  1. kejadian pelik ,tidak prnah lagi dtg kepada ku,stkat ini . tp,cm seram jee.

    ReplyDelete
  2. azan pertama, selalunya pukul 5 ..

    pukul tiga?

    ReplyDelete