Wednesday, December 8, 2010

kekeliruan...23 or 28 Dis?

mengapakah?
khabar angin oh khabar angin.....
mengapa sehingga menjadi begini?


23 atau 28?
itulah menjadi topik utama para murid tingkatan 3.....
ada yang mahu 23 dan ada juga mahu 28!


jikalau mengikut kehendak saya.....
saya mahu result keluar pada 28 Disember!^.^
kerana hari itu ialah hari jadi/befday saya!^.^


yay!...jadi...
sambil kamu mengambil keputusan...
sambil memberi wish kamu kepada saya!!!


tawa nangis kamu semua pada hari itu....
ialah sebenarnya...
hadiah kamu kepada saya^.^


dan ada pula pelajar yang pintar pintar mahukan result pada 23....
kerana mereka sudah dapat menjangkakan mereka dapat 8/9 A......
poyo lah tu!=_="


yang membuat tarikh ini lagi keliru ialah...
apabila salah seorang kawan saya...
dah bertanya kepada cikgunya...dan cikgunya menjawab 28 haribulan...


tapi.......kawan saya lagi seorang berkata...
cikgunya dapat dari PPD sendiri....
katanya 23...


kemudian...saya berjumpa kawan saya yang lain pula.....
yang mengukuhkan lagi tarikh 28 haribulan itu...
dia berkata "tahun lepas result keluar 27/28 juga.....maybe tahun ini juga sama..."


jadi.....apakah?
sesiapa yang tahu?...dan PASTI?
we need for sure....what is the date for the result...?


aiyoo.....want to know something?
for sure....this problem is due to teenagers not watching news.....
or newspapers......kan dah susah sekarang!^.^


..?23/28?..

No comments:

Post a Comment