Wednesday, December 15, 2010

iPhone 4 menjadi punca kelalaian ayahku!

bukan saya ingin menyalahkan 100% kepada iPhone 4....
tidak...saya tidak sekejam itu...
cuma 50% sahaja^.^


iPhone 4 have everything.....
from internet, games, camera, cool apps...n more!
it just...nobody cant resist it!


well.....my father did spent some time with his new iPhone 4....
i mean like 3 to 4 hours...
not like before...my dad always get focus on his work...


maybe..just maybe someday...
ayah aku akan muak dengan iPhone 4 itu....
walaupun sementara....tapi thats a process...^.^


haih....cerita pasal iPhone...
iPhone lama ayah aku tu....diserahkan kepada aku pula..
bukan tak gembira....cuma..tak ori!!


mana tak marah....
cina punye iPhone....
semua tak boleh guna!..cis!


haha....tak apa...
aku bukannya phone-holic sangat pun...
maybe aku akan belajar sedikit demi sedikit...nanti jadi bukit lah^.^


oh..kalau nak tukar theme dia macam mana?
heh....ni gara-gara tak reti pakai phone lah ni^.^
sila beri tunjuk ajar...tq^.^


=..~IPHONE~..=

No comments:

Post a Comment