Thursday, October 29, 2009

base arab!!!.....im release!!

base arab~
base arab~
baseeeee arrrraaabbb!!....



tu sbnr nyerr lgu...
tpi....ko x dpt dgr~
nnti aku nyanyi kat skola ye...?



actually....
aku dh terlepas dri seksaan base arab....
yg telah memeningkan kepala aku yg hensem ni~




dh la penat igt perkataan n ayat!!
tibe2....anis kate ko dpt kertas peribahase??
aku cam..."whhhaaaa!!!!?!?!?....kertas ape?!?!"



aku tros mintak athirah....kertas tu~
n then hafal2 ngan haziq....10 min be4 exam!!!
n then pekse!!!



wahahaha!!!
agak susah bhg A....
senang gak la bhg. B....(same jerr kan...agak susah=senang gak?)



bhg. C!!!
peribahase!!
antara 10.....5 sure skor!!




HAHA!!!
but still...
.IM RELEASE!!...(aku x bace hard pon sbnr yerr...^.^)




;:RELEASE:;






No comments:

Post a Comment