Saturday, October 10, 2009

open house timbalan menteri pertahanan~

haha....bru aje balek.....
dri open house timbalan menteri pertahanan!
YB DATUK DR. ABDUL LATIFF BIN HAJI AHMAD~



kali pertama pegi....
tiap2 tahun die wat.....
tpi...yg ni 1st time pegi~



x de la menarik sgt....
makanan nyerr......
aku bgi b-.....



yg ade....
abc, cendol, mee rebus, satay, western food,
teh tarik, sirap.....tu je!



pastu diorg ade wat persembahan menyanyi....
aku bgi diorg c+ sbb x menarik sgt lgu diorg~
n asik2 muke same je nyanyi!



ade skali.....anak pengacara tu.....
die johan bintang kecil....
pegi nyanyi.....x sedap!!!



then.....ade sorg pakcik.....BN!!
aku x tau die tu BN.....pastu die nyanyi.....
bile habes......dis ckp.."moga BN mng di PD!!!"



aku cam "whaaaaa!!!!(mata terbeliak)"
x sangka!!
aku dh pegi kat BN punyerr majlis~



tpi....aku kisah ape...
diorg bkn tau pon~
haha♥♥



pastu kitorg dtg cam pukul 10.00pm~
balek kul 11.00.....
=1 jam~



►►BOOORING««



No comments:

Post a Comment