Tuesday, October 6, 2009

menyibuk in da study group unknowns?!?!

wei UNKNOWNS~
aku sry la kalo susahkn korg....
aku tau sbb aku ade....korg boring~



tpi.....best gak dtg umah ko ili....
wat study group~
aku rase byk men la!



aniway....bile aku n anis x balek2 tu....
best gak kitorg punyerr conversation~
but...bgi korg x best la...~




syarifah...nape balek awal sgt??
x sempat nk wat mcm2......
x pe....x marah pon~



haziqah....kecian tgk ko dowh~
kene jln kaki gi kristal!!
kalo aku jdi ko.....aku pon jln kaki gak~...(haha^.^)




aliaa....sdp x burger tu??
ko x tggu aku pon nk mkn sesame~
x aci!!




azma....ko ni wat lawak gilerr je!!!
HAHAHA!!
oh...maafkn daku isteriku~...(hahaha!!)




syahiirah....ko terpakse jdi anak kitorg..(aku n azma)
ko sbnr nyerr bkn ank kandungan!!...ko anak jalanan!!..(tipu je~)
cian kene tggu lame sbb nk balek.....




anis.....woooaahh!!!...pandai nyerr ko!!
ajar sume math kat kitorg!
cian kitorg(aku n anis)!!....nenek die dtg!!.....(haha^.^)




ili....tq 4 bgi aku dtg umah ko....
kali ke-2 aku dtg umah ko dowh~
tq cause ko tolong aku amikkn air sejuk!....n layan kitorg sampai balek~



usamah.....haha!!
aku pon nk diceritekn gak ke??
ye la.....aku ternampak rambut org~...(hehe XP)



╚>STUDY GROUP←

No comments:

Post a Comment