Tuesday, October 13, 2009

kucing ku....lihat...!!!!

sejuk minum ais batu aku....
eh?.....sejuk seram aku....
haaa...bru btol....



ok...aku troskn cite...
sbnr nyerr....cite nyerr....kucing aku lihat "bende2" tu....
ish!....x kn x tau...bende ghaib~



waktu tu aku tgh pegang kucing aku....
waktu tu aku geram gilerrzzz sbb die kaco aku mkn~
aku nk kurung die kat dlm bilik....tpi x tau bilik ape....



so...aku pon nk ltk cat (kucing) aku tu kat dlm bilik tandas!
bile aku dh dtg dkt dgn blik tandas tu....
die meloncat kat badan aku gune cakar die yg tajam tu!....sakit!!



pastu.....aku try lgi skali....
pastu aku dtg dkt lgi.....
die loncat n cakar2 aku!!



mak aku hairan...
pastu die ckp..."die lari sbb sejuk la tu~"
aku kate..."x de la....sbb ade byk setan dlm tu~"



mak aku terdiam....
n then kagum ngan my answer~
sbb gunekn Islam sebagai answer than scientific....(i guess?)



aniway....
aku sbnr nyerr....dh tau dh yg kucing boleh tgk "bende2" tu....
juz nk tgk how reaction....sng cite...cam wat experiment...





No comments:

Post a Comment