Thursday, October 22, 2009

haha....^.^

aaaaa~
hahhhahahaha~
HAAHAHAH!!^.^



skang kan.....
haziq dtg umah aku~
kat sebelah aku je!!....tgk aku wat blog...=_="




aku pon tgh pndg die~
die masih lgi tgk aku wat blog!
dgn muka yg nk kene sepak......




aniway.....
haziq dtg pukul 9.00am tdi....
aku pon bukak door at the rite time~




pastu three.....eh?!...silap~
pastu.....kitorg sembang2 kosong cam org gilerr x de duit dudok tepi pantai~
n then.....




aku terase lemah YA AMAT!!!
aku igt kan nk tido sekejap je~
sambil2 tu.....bgi haziq men ps2....(bdk2 lgi~)




tibe2......
aku bgn pukul 11.00am!!!!
aku cam...."btol keerrr?!?!"



n then aku pon tros wat blog ni....
(haziq tgk lgi aku wat blog ni
dgn muke yg same---->nk kene sepak!)




BEGINILAH MUKA HAZIQ!!!
xP

No comments:

Post a Comment