Monday, August 9, 2010

Kem Gemilang Emas.....!^.^

seperti yang telah diberitahu pada entri sebelum ini........
saya telahpun membenci anda semua^.^
namun.......anda tetap mahu membaca blog saya ini......banyak pahala itu!^.^


walauapapun yang terjadi........
saya di sini......depan laptop ayah aku ini......
ingin menyatakan......bahawasanya aku telahpun pergi ke kem tersebut.....


Kompleks Rakan Muda.......
teka dekat mana??.....
ya...Sementa, Klang!^.^


its a great time there you know.........
i felt like.......
i was so happy!!^.^


well.....as usual.....this kem is to give the students and me........
about how to answer in PMR questions.......
just like the usual......BORING!!^.^


jadi......kami...pelajar-pelajar.....
telah melakukan pelbagai cara......
untuk menjadikan kem ini lagi best!^.^


cara itu termasuklah........
prank org!^.^
dan sebagainya........^.^


mengikut penskoran dan kritikan pelajar tentang kem ini........
ialah boring/bad!^.^
well......we have many reasons!^.^


one of its is because........
the hall is so so hot!!^.^
i mean.....very hot/warm!^.^


and it makes us....the wonderful students.......
to be more and more sleepy!!!!.....=_="
although we want to wake up!T_T


haha......although im an excellent student.......
it doesnt mean im not sleep in the hall.......
i slept!....but seldomly....^.^


oh.....dan bukti kkepada pernyataan tadi ialah.......
sekeping gambar ini!!.....
tengok betul-betul........



tgk.....font nyerr pon dh bertukar.....
terpakse la aku tukar care aku tulis/type^.^
aku tulis agak laju di sini....ahakz!^.^

actually.....byk org x suke kat tmpt tu....
walopon mak aku kate tmpt tu keras......
namun......ianya mmg benar.....byk batu dowh!^.^

haha....main2 jerr la.....
actually....
tmpt tu mane keras=byk bende2 yg ghaib^.^


ish!....dah la tu.....
aku x nk type ngan bende ngarot2 ni!.....
i got to go!^.^


..:KEM:..

No comments:

Post a Comment