Monday, August 9, 2010

maaf!^.^

wah wah wah!!^.^
aku memang nak minta maaf!!!^.^
sebab dah lama tak usik blog yang hebat ini^.^


bukan apa.......baru sahaja balik dari kem.....
Kem Gemilang Emas....^.^
namanya cukup menarik dan tertarik bukan??^.^


baiklah......alasan yang kedua pula.....
saya ini budak cemerlang sekolah.....budak 9A!!!^.^
PMR nak dekat......boleh faham alasan itu?^.^


jadi.....sempena bulan Ramadhan..........
hari Rabu ini.....11/08/2010.....
banyak-banyakkan la doa' untuk saya untuk dapat 9A dalam PMR^.^


ketiga......!!
aku dah memang busy!^.^
nak buat macam mana kan??^.^


konklusinya......memang aku benci korang semua lah^.^
jadi....teruskan membenci sesama sendiri.......
dan hidup anda pasti terancang^.^


hahahaa^.^
serious sewel......ni mesti sebab dah lame tak update blog.....
penyakit ini dipanggil "Pationes Bloggas"^.^


!!!!MAAF!!!!

No comments:

Post a Comment