Friday, August 20, 2010

math.....^.^

wahai manusia-manusia yang sedang membaca ini.........
teruskan lagi pembacaan anda.......
sesungguhnya aku suka^.^


baik.......saya ingin memberitahu sesuatu.......
mungkin agak kasihan pada diri aku........
ataupun padan muka......=_="


aku tahu.......kamu mesti tertanya-tanya......
kenapa aku tidak meletak jawapan matematik.........
di blog saya yang amat cantik ini kan??....^.^


itu kerana......kertas aku dicuri!!........
.aku berpenat-lelah menanya cikguku!.....
berdiri pun lama!!.....


bayangkan!!.....kertas yang baru sahaja diletakkan.......
di atas meja.....hilang dalam 3 saat!!.....
sekelip mata sahaja!!!!!^o^


memang tahap dewalah aku mencari kertasku........
bagaikan naik rak!^.^
lastly......i didnt found it!...xP


well.....i just got to accept the fate......
although it is so so so ridiculous!....
just accept it...^.^


oh....and before i want to leave you all by yourself.......
i want to tell you that.......
i maybe got A for mathematic!!!^.^


`MATH`

No comments:

Post a Comment