Sunday, August 1, 2010

KONMAS...!!!^.^

KOMNAS.....^.^
Karnival Komik Manga Anime Se-Malaysia!^.^
best!!^.^


pada kali ini......ianya diadakan di......
Dewan Sebaguna UNiSEL.....Shah Alam...Selangor....
31 Julai dan 1 Ogos (sabtu dan ahad)......9am~6pm^.^


pada hari sabtu......aku tidak berkesempatan........
untuk menghadirkan diri ke majlis yang gilang gemilang ini........
ketika itu aku berada di Perpustakaan Perbadanan Awam Selangor (PPAS).....^.^


namun......aku telah bercadang......
dan setelah diajak oleh kawan-kawanku.......
pada hari ahad aku akan hadir......^.^


hari ahadku.......amat sibuk sekali!!.....=_="
9am~1pm......kelas spanish.......
tak boleh ditinggalkan.....T_T


kemudian......aktiviti tidak mengikut perancangan.......
aku telah diajak makan tengah hari........
dengan "nenek" yang amat kaya raya!...Mak Engku^.^


1pm~3pm......itulah masa kami makan.......RM147.75!!
memang lama.......KENYANG!!^.^
dan tahap kekebasan badanku......tidak terjawab!!^.^


selepas itu........aku berasa amat lega.....
kerana aku mendapat peluang untuk ke KONMAS ini.......
dan aku berbekalkan 20 ringgit^.^


walaupun......aku terlepas adegan-adegan yang menarik.......
seperti cosplay....kawan-kawanku menari di atas pentas......
namun......kedukaanku terubat sedikit^.^


hal ini demikian kerana........terima kasih kepada.....
ili syairah.....aliaa amalina....wafa'....dan syarifah nurhazirah......
sudi menemani diriku!!^.^


ini ialah kali pertama aku melangkah masuk ke ruang dunia yang lain.........
alam yang penuh dengan anime!^.^
dan......senyap-senyap.....aku berasa amat gembira!!!^.^


although i came late........
but i got to see their anime personalities.........
and im very amazed on how much they sacrifice themself just to be an anime!!^.^


bleach......naruto....kamikaze raider....
and many more!!^.^
i was like........WOOOOWWWW!!!!^.^


i dont bring any camera.......
so....i just "cilok" ili syairah pictures........
here.....some of it^.^








have you notice the pinky girl???......
she is not a girl......but a guy!!!!^.^
OMO!!!^.^


seriously dude......i love the dracula.....
i have a "jubah"....^.^
want me to try on??.....ahakz!^.^


honestly......i felt like im on the other side of the world!!!^.^
like the world has turn upside down!^.^
cause usually.....i saw normal uniforms....and cloth^.^


so....this is the first time for me......
i felt so lucky!!^.^
TQ KONMAS!!!^.^


^.^!!..KONMAS..!!^.^

No comments:

Post a Comment