Wednesday, August 11, 2010

Ramdhan 2010^.^

assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh!!^.^
ini bulan Ramadhan!^.^
saya mahu bagi satu pantun yang popular!^.^


ya habibi.....ya maulana.......
cabut gigi.....guna tenaga!^.^
best kan??^.^


baiklah.......based on the novel...eh....?
berdasarkan tajuk yang telah ditaip oleh saya.......
korang mesti dah tau apa entri inikan??^.^


ya....Ramadhan....
bagi sesiapa yang lupa apa maksud Ramadhan......
ianya bermaksud panas terik^.^


well.......this year Ramadhan....
i will do different things.......
from all the previous Ramdahan^.^


i will do something unexpected!!.....
but not impossible......^.^
which is....."hiperbola"


i will......shut my mouth.....!!^.^
but not all the time......
just....most of the time^.^


i know.....some says.....
"just that?....thats not challenging at all!"
but.....if you are an open-minded people......


you will not say like that.......
because.....from saying like that......
andalah yang telah tidak dapat menjaga mulut anda^.^


sebab itulah....saya mahu menutup mulut saya ini......
bak kata ustazah saya......
mata dua.....telinga dua....mulut satu....tapi mulut menang^.^


ataupun......
kerana mulut....
badan binasa!...^.^


baiklah......pada hari pertama ini......
yakni hari Rabu.....
rancangan ini berjalan sungguh lancar!!^.^


sehinggakan.......kawan-kawanku mengatakan....
"Usamah....mengapa kau diam hari ni?"
aku hanya membalas dengan sekuntum senyuman^.^


well.....i think thats all......
but.....although my mouth is shut.......
my hands are still working as blogger!^.^


~~~~~~!RAMADHAN!~~~~~~

No comments:

Post a Comment