Saturday, May 22, 2010

3 ayat...??

assalamualaikumwarahmatullah........
hari ini.....saya akan membincangkan perkara......
yang mungkin antara anda semua tertanya.....


iaitu....mengapa saya......
menggunakan tiga ayat demi tiga ayat.......
pernah anda tertanya-tanya fasal ini???.....


ianya kerana......ketika baru sahaja saya hendak membuat blog.....
saya bertanya kepada diri saya.......
"mengapa perlu sama??.....bagilah kontra sedikit...."


dan setelah difikir-fikirkan.......
saya mengambil keputusan yang muktamad......
bahawa saya akan membuat sebegini.......


ianya menambahkan lagi peratusan......
keinginan pembaca untuk membaca blog saya ini.......
hal ini demikian kerana ianya lain daripada yang lain......


saya memang tidak pernah.......
hendak mendengar kritikan anda......
perihal kelakuan saya ini........


saya sengaja berbuat begini......
supaya semua orang tahu.......
saya tidak mahu persamaan......tetapi kelainan....


)*KELAINAN*(

No comments:

Post a Comment