Friday, May 7, 2010

keputusan......

sebelum saya mahu pergi ke sekolah......
untuk menghadiri kelas Quran.....
saya hendak menekankan hal ini......


keputusan.......
pernahkah anda melalui peristiwa.......
di ketika itu......anda perlu memilih antara dua pilihan?


di dalam hidup ini......
anda pasti akan terkena dengan adegan ini......
jikalau bukan sekarang.......tidak lama lagi.....


apabila anda mengalami peristiwa ini......
anda perlu berfikiran terbuka.......
pada masa ini.......tiada siapa dapat membantumu selain Allah.......


diharap anda dapat membuat keputusan dengan bijak.......
jikalau tersilap langkah......
musnah......


saya sengaja menekankan hal ini.......
kerana saya ingin rakan sekelas saya.....
membuat keputusan yang bijak......yang berfikiran jauh.....


----KEPUTUSAN----

No comments:

Post a Comment