Thursday, May 27, 2010

colouring test...!!!!

Ya Allah!!!......
susah sangat ujian mewarna pada hari ini...!!
sebelum itu....assalamualaikum kepada semua......


sambung kembali.......ujian mewarna!
pada mulanya......saya ingatkan....
saya telah membawa pensel warna.......


tetapi......saya tidak membaca labelnya....!!
ia tertaip krayon!!
memang menyesal saya tidak membaca labelnya!!!!


sudah menyakitkan bahawa saya tidak tahu mewarna.......
masakan pula.....mendapat krayon!!
yang sememangnya susah untuk mewarna!.....


walaubagaimanapun.......saya terpaksa menempuh dugaan ini......
maka.....saya pun mewarna dengan penuh keyakinan.....
dan berhati-hati.....


akhirnya.....hasilnya amat memuaskan!!
untuk saya sahaja.....
namun.....semua orang menganggapnya buruk!T_T


moga-moga.....saya mendapat markah yang tinggi......
saya berharap sangat.....
Insya-Allah^.^


][[MEWARNA]][

No comments:

Post a Comment