Saturday, May 22, 2010

hari keluarga!!.....PD

MUAHAHHA!!^.^
i love this day!!!^.^
its really fascinating!!.....


pada awal pagi.....
saya bangun untuk menunaikan fardhu subuh......
dan selepas itu......sambung tidur....


mati selama beberapa jam.....
sehingga pukul 7.00am.....
mahupun begitu......itu pun kerana hendak mengambil sarapan.......


setelah membasuh muka.......
tanpa mengenakan sebarang air ke bahagian lain.......
saya pergi dengan penuh keyakinan......^.^


mengikut jadual yang sepatutnya......
kami akan bermain di pantai.......
pada pukul 9.00am.....


however.....our bad luck have just ran out.....
its raining cats and dogs!!.....
not worms and skunks!


but.....my family and me had so much fun!!!.....
we like the noisiest family in the buffet room........
full of laughter.......and joy.....^.^


we go back to our room......
and me.....like the usual......
sleep!!^.^


from 9.00am until 1.00pm.....!
just like baby^.^
1.00pm i went for pray.....


sekembalinya dari masjid......saya terus ke bilik kami.....
dan mandi serta menukar pakaian yang sesuai......
untuk bermain telematch di pantai.....!!


abang saya yang kedua mengalami kesakitan di kaki......
ibu saya pula menemaninya di bilik......
oleh itu......mereka berada di bilik......


saya.....abang sulung...ayah....abang ketiga....dan adik saya.....
pergi ke pantai untuk mengikuti tentatif program yang telah dibuat.......
bermain!


kami dipecahkan kepada beberapa kumpulan.....!
saya berada di dalam kumpulan empat.....iaitu merah......
terdapat sepuluh ahli di dalam satu kumpulan......


saya hanya bermain permainan......
lari dalam guni....penyu bertelur...memasukkan benang dalam jarum......
tarik tali.....dan lilit mumia......


mari saya senaraikan pertandingan yang telah.......
saya atau ahli keluarga saya yang lain......
telah menang.....


-----------------------------------------------------------------------------------
RADZI

  1. penyu bertelur (kedua)

UZAIR

  1. none

ZAHID

  1. penyu bertelur (pertama)
  2. lari dalam guni (pertama)
  3. memasukkan benang dalam jarum (ketiga)
  4. mengawal bola guna sudu (pertama)
  5. mengambil gula-gula guna sudu (pertama)
  6. tiup belon sehingga pecah (keempat)
  7. musical chair (pertama)

USAMAH


  1. lilit mumia (keempat)
  2. tarik tali (pertama)
  3. memasukkan benang dalam jarum (ketiga)
-------------------------------------------------------------------------------------


berdasarkan senarai yang telah saya kemukakan.......
ini menunjukkan bahawa adik saya.....Zahid.....
memenangi pelbagai hadiah......


hal ini demikian kerana dia.......
dapat menyertai pertandingan orang dewasa......
dan pertandingan kanak-kanak!!


however......i got the most grand prize!!
i got so many foods!!^.^
they all jealous with me....!!


conclusion.....i think this is the best family day i have ever attend....!!
the most awesome game is lilit mumia......!!^.^
BEST FAMILY DAY EVER!!!^.^


~!!!FAMILY!!!~

No comments:

Post a Comment