Thursday, November 5, 2009

exp kebaikan nazirah n aku!

hri tu agak best la....
agak la.....
1st kali...



aku dpt sume buku~
x ilang satu pon!!
ALHAMDULILLAH!!^.^




n then...
pegi skola...byk muke sad-face~
sbb x de buku...pity on u all~



n then.....
takdir tuah bermule~
tq 2 nazirah!!!




nazirah ajak nek kat blik guru nk byr yuran....
die suro aku teman.....
btw....aku x de keje...sbb tu ikot die~




pastu lps dh jumpe cikgu....
die luahkan secare tibe2....
perasaan die yg ilang buku kat cikgu byr yuran tu~




pastu die dh luahkan sume nyerr....
chow dri blik guru~
turun ke bwh....




die kate nk tanye kat akak jage blik SPBT....
utk tanye kalo buku....
kene curi/rampas....bkn ilang~



then....akak tu kate...
cri kat sini....
kitorg cam..."BTOL KERR ADE!??!"



pastu kitorg cri2 mane buku nazirah....
n then jumpe 2 imt punyerr....
kitorg cam...."WAAAHHH!!!"



jumpe byk gilerr la!!
seigt aku....buku...
ili, nadhirah, haziq(byk!), nazirah, anis....




sambil bawak buku2 tu....
kitorg kate....
setiap buku ni byr RM1.00.....



tpi...x jdi...
aku kan baik^.^
sry nazirah.....



n then sume nk pegi kat....
blik SPBT nk cri buku....
sampai ade yg kene marah~




aku gembira dpt tolong imt....
x tau nape...tpi..BEST!!
^.^



--EXP++

No comments:

Post a Comment