Tuesday, November 3, 2009

henfon aku....T_T

T_T
T_T
henfon aku.....T_T




cite die camni....
below~
at below~



mak aku gune henfon aku yg hebat tu....
die bawak la gi camping....
mase tu aku x kisah pon~




pastu bile mak aku balek dri camping....
die kate nk gune lgi....
aku bgi la kan....




pastu....
makin lame makin aku lupe mak aku pinjam henfon aku!!
n then!!




tibe2!!
mak kau bgi henfon "pinjaman" tu....
dlm keadaan rosak same skali!!




aku cam....
"MAAA!!!(mama)....dh wat rosak x tau ganti kan?!?"
zzzzzz...



pastu die kate...
biar die amik henfon tu....
aku amik henfon mak aku yg KUNO tu!!




henfon die yg kuno tu....
x de camera, bluetooth, infra-red, yg ape2 yg canggih....
sume lopek2!!!!




tpi kan....
aku terima jerr la~
dh takdir aku~



ni henfon die ni....
aku x tau jenis die....
n x nk tau pon!!




kalo ko tgk kat sini....
mmg cantik!
tpi...nnti ko tgk!!




esok aku bawak henfon tu~
(hri rabu)
(hri hntr sume books)




╥╦╥HAND PHONE╥╦╥




No comments:

Post a Comment