Sunday, November 8, 2009

UNO!!

  1. UNO
  2. dos
  3. tres
  4. cuatro


kalo boleh....
aku nk tulis sampai 1000!!
tpi...wat pe kan??



jgn igt aku x tau nombor....
spanish dlm 1000~
aku dh blaja la....aku tau la.....



aniway....
aku ade kwn aku ni....kat facebook~
abdul rahman--->muslim_rahman@yahoo.com



die gitau aku....
ade game best iaitu.....
UNO



best gilerr babeng!!
x de la....
bkn best sgt pon~



juz....kite boleh lwn ngan org....
luar negara....!!
boleh sembang2~



setakat ni....
aku dh jumpe org italian(paling byk!), egyptian, england, paris, france~
best gilerr sembang2 ngan diorg!!



ade satu ni...
name die....
martina(agak2 nyerr camni la kot=_=")




x pe la....
aku makin malas nk tulis pepanjang~
assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh!!!



--UNO--

No comments:

Post a Comment