Sunday, November 8, 2009

genting highlands.....???

genting highlands....
aaahhh!!
byk kali dh pegi sane!




sampai sakit hti aku nk gi sane lgi~
tpi...ikut condition la~
ikut diri aku la~



nape aku x pegi??
tu la byk org tanye aku....
bkn imtiyaz jerr~



sbb aku dh mls nk gi ngan kwn2....
sbb aku dh exp kat cameron highlands....
camne pegi ngan kwn2....cukop la tu~



lgipon....
aku takot nnti akan clash....
ngan planning family aku wat~



aku tau korg mls nk scroll lgi kan??
aku dh dgr yk org kate~
"usamah...pendekkan la ko punyerr blog....byk space!!"



walopon komen camtu....
aku tetap x nk ubah!!
my blog....!!!



i dont care(2NE1?)
if u dun wan open my blog~
even if no1 open my blog....i dont care(2NE1 again?)



hehe xP
sry....sry...sry!!
ter-lepas ckp la plak~



haha....
nk padam....tpi...mls!
biar la jdi kenangan manis/pahit?



???

ni dh jdi tajuk len dh!
zzzzz =_="




!!!HABES!!!

No comments:

Post a Comment