Thursday, November 5, 2009

main monopoly.....kredit version....

wahahhaha!!!
best gilerr la!!!
men monopoly-kredit-kad!!



aku men waktu.....
hntr buku SPBT tu....
men 1 game je....tu pon x habes!!



kitorg kan kls last kene panggil....
utk hantar buku tu....
so...kitorg men la jap!



dri bkk nyerr monopoly ~ 4.00++
wafa', haziqah, ainoulhuda men....
haziqah mng....congratulations~



dri 4.00++ ~ 6.40
aku, syahiraah<-> ili, syarifah, aliaa, anis, ainoulhuda<->azma
main plak!!



mule2 skali....
aku ketinggalan jauh di blakang n dpt 1 tanah jerr...T_T
pastu....dpt 5 tanah last skali...



diorg kate ade..."toyol" tlg aku~
sbb asik2 dpt nombor yg aku nk je....
ade satu kali ni....



diorg sume nk name tmpt..."montreal"
mase tu aku 6 kotak jerr nk sampai situ....
pastu aku ckp..."aku mesti dpt 6 n sampai kat montreal...^.^"



pastu aku campak dadu....
satu 4....
lgi satu....sume tggu...2!!!! =6!




sume cam....
"toyol!!"
aku cam..."waatt??...toyol?"



n then dikatakan "toyol" tu dh pegi kat ili....
sbb die plak dpt nombor bertuah....
bile asik2 msk penjara~



last skali....
ainoulhuda husna mng...kongrats
duit nyerr....BYK!!



tpi kan...
best la monopoly tu...
die gune kredit kad...



x yah la kene simpan duit kertas tu lgi....
sng hti~
nk byr kluar kad kredit jerr....x kaye gitu??




MONOPOLY

No comments:

Post a Comment