Thursday, January 27, 2011

larian seven 2011...!!!^0^


woah!....seriously this day is so awesome!!!
firstly because the larian seven!
sebab ada banyak kawan aku yang dapat tempat dalam acara tuh!^.^


sebagai kawan yang baik dan hebadd.....
aku pun tumpang gembira atas kejayaan mereka!
tahniah kepada baihaqi,izzat,ili, afzal,haziq dan ramai lagi^.^


dan yang dimaksudkan dengan tumpang tuh....
aku amik pingat tuh pastu buat harta sendiri lahh!!^.^
baru namanya meraikan!


gua kata sama lu.....!!
memang jauh gila route larian tuh!
panjangnya macam lari dari seksyen 7 sampai perlis!^.^


tangkap-tangkap gambar paling best!
gambar bergerak lah yang paling banyak!....
and then gambar sorang2 dengan aku...NEXT!^.^


then ada lah seorang nih......aku selalu silap afzal dan azfal!...haha^.^
budak baru....aku macam tak de lah rapat ngan dia sangat2 kan...
pastu time tuh aku di-leave behind sebab nak pakai kasut....


budak tu tiba2 patah balik kat aku!
pastu aku pun dah pelik....aku tak panggil dia pun...
and then sempatlah sembang2 sikit-sikit^.^


agak gembiralah dapat kawan yang baru.....
pastu dapat 2,3 snapshot ngan dia!
then dia kena balikT_T


fun does last.....
oh nevermind......at least i have it...
just ignore and have fun with your life okayy?^.^?


senang cerita....memang hari ini best,awesome,gempakzz lah!
dan aku dapat bergambar bersama aini!!^.^
susah tau nak bergambar dengan budak hot nih!


baiklah......kalau ikutkan hati aku....
nak saja aku cerita melebar-lebar.....
tapi aku tahu aku punye blog nih bosan...kan?!^.^?


okayy...tq,trimas,gracias^.^
booi.....tc
STOP


.:AWESOME:.

No comments:

Post a Comment