Thursday, January 6, 2011

sebaik-baik jin ialah sejahat-jahat manusia

ini semua salah farid dan muhaimin.....
diorang mintak supaya entry ini dibuat!
hoho....aku tak kisah pun...


aku,muhaimin,farid sedang duduk di depan sekolah tempat biasa kitorang berkumpul....
aku nak balik.....tapi diorang tak bagi.....
lagi-lagi muhaimin tu amik kasut aku!....tiba-tiba..




muhaimin kata....kalau duduk cara di atas..
itu ialah cara iblis lahirkan syaitan.....dont know its true or not...
but then.....farid tokok tambah lagi!!^0^


farid kata....mesti bayi syaitan tu menangis sekejap...
pastu "wroooaahhh!"....something like transformasi dari bayi baik...kepada syaitan!
haha!...pastu bayi tu bunuh mak dia.......


pastu something pasal muka mak dia hodoh sangat.....
sampai bunuh diri?...bunuh-bunuh?..lupaaa^.^
then tak habis-habis bagi aku gelak dengan "wroaahhh"


lepas itu farid kata bayi syaitan tu lahirkan anak lagi!
dan anak yang baru lahir tu lahir lagi!!...n so on n so on....
entah kebende diorang merepek!


diorang kata....."usamah hensem, bijak, cool duhh!"
pastu aku kata...."mana ada...eh..btol lah!^.^"
then diorang setuju


pastu farid kata "camne kalau jin lahirkan anak?"
haha!...aku tak ingat apa diorang cakap....
tibe tibe termasuk dalam topik sebaik baik jin ialah sejahat jahat manusia....


haha!..kebetulan ada pak guard yang jaga kat situ....
dengan seorang budak skola yang gemuk!!...macam kat atas tuh
dipukul2 dengan penyapu oleh pak guard tuhh!^0^


pastu farid kata...."tengok tuh!, sebaik baik jin ialah sejahat jahat manusia!..
tengok pak guard tuh!...memukul orang yang tak de keupayaan untuk bergerak!"
hahahaha!...*its much funnier when its not in reading*


balik tu plak....aku bukak tv...
tibe tibe cerita Damping Malam...*kan?*
cakap sebaik bik jin ialah sejahat jahat manusia!...gerun aku


dah...puas!?
aduhh...susah sangat nak taip tajuk entry nih...panjang!
haha....entry yang seterusnya maybe pasal farid dan muhaimin..LAGI!


LOL

p/s: bende ni dah lama kat draft
p/s: malas nak besar2 kan

No comments:

Post a Comment