Tuesday, January 11, 2011

pandangan dan tips saya terhadap Fizik dan Matematik Tambahan

haha....saya ada ramai kawan yang cakap dua matapelajaran ini susah......
sebabnya dia tak hebadd maths!
memang susah kalau gitu.....


pandangan saya je lahh kan....
kalau orang lain...pandangan dia lain....
tapi saya rasa semua pelajaran senang.....


cuma apa yang menyusahkan pelajar2....
hanyalah kerana masalahnya.....
masalah yang membelenggu kepala hotak nya sendiri.....


example.....
love...family....siblings...friends....
homework...games....internet....and much more...


but!...just for Physic and Add math....
you will just know the concept!
if you master the concept....you will be invincible!!^0^


i too get a hard time learning maths.....
but you will know math is like the basic of Add math!
so...just know the formula and concept!^.^


tapi.....kalau dah otak tu tak boleh nak kira-kira....1+1=?
memang sah tak sesuai belajar math....
ambik lah pelajaran yang ko minat!...no offense^.^


dan satu lagi!....
nak senang ingat benda yang kita belajar....
for every single knowledge/ilmu....


hormatlah gurumu!!^.^
im talking the truth......hormatlah guru-guru!
ingat pepatah ini....saya cipta sendiri tau!


"tak hormat, tak dapat"
owh.....cerita pasal hormat ni......
kene buat satu lagi entry.....haha!^.^


hormat= bagi salam....muka manis....
beri tumpuan masa belajar....
siap kerja sekolah....!!^.^


dah2....nak pergi dah ni....
kang tak pasal2 kene marah main laptop lama sangat!
haha.....assalamualaikumwarahmatullah^.^


[{HORMAT}]

No comments:

Post a Comment