Wednesday, January 5, 2011

sekolah baru mula...hidup dah semakin susah

hoho.....
dah dapat buku teks....
tapi still main lagi dota.....=_="


ingatkan bila dah dapat buku teks......
nak terus berhenti dota.....
dan study study study hard!!^0^


but....dota is like a parasite you know?
thats why i dont suggest to you all to play dota....
dont even try ok!?...i mean it


haishh......tapi alhamdulillah dan syukran/tq/terima kasih jugak lah...
sebab dota dah memberi aku topik untuk oral test!
yay....for me!^.^


btw....hari ini tak ada homework.....
senang sikit aku uruskan minda......
and chemistry cikgu yang ajar aku tu cakap susah!!T_T


aku tak tahulah dia tipu atau tak.....
but it looks kinda hard,you agree?
hmm...i wish you could understand^.^


sekarang imtiyaz punya kenangan semakin menjadi-jadi!!!
semua orang *2 jerr* nak buat video tentang kenangan....!
aku bukan apa....setiap kali tengok video tu....


meleleh air mata.....
bukan 2,3 titik!....but sebaldi haa!!
mana nak letak?...nak simpan kat fridge untuk jadi air tak boleh, jadi air siram je lahh^.^


aku pun nak try lah buat video....
but mesti tak gempak macam orang "tu" punya lahh...
aku masih dalam pembelajaran untuk menjadi yang terbayek!!^0^


oh video nye?nak tengok ke?...
search "imtiyazians/imtiyaz 3rd batch" dekat youtube....
oleh "abatasaja123/sarasara1506/heynamakulock"....itu je lah yang kuketahui^.^


the newest


baiklah....sepatutnya aku tidur pukul 10 tadi....
but dah 10.45 dah ni!....
ni mesti kes tidur petang....sebab tu tidur malam lambat!^.^


=!ISH!=

2 comments: