Sunday, January 16, 2011

tengok wayang for the 2nd time....KHURAFAT!^0^

TERIMA KASIH KEPADA ILI!!
KERANA DIA MACAM LEADER LAH UTK AKTIVITI NIH....!
ILI PALING COOL GILE!^.^


baik-baik.....aku perlu bertenang...
aku excited gile bile nak pergi bukit raja tuh!
2nd time pergi.....mana tak excited!?!^0^


cerita khurafat tuh memang best aku kata!...
tapi still tak boleh beat thai...jepun..!!
but ada la improve sikit horror malaysian movie...^.^


but kali ini disebabkan perkara yang begitu mengecewakan.....
aku tidak banyak bergerak=cakap=have fun!
just duduk diam and gelak lawak diorang^.^


owh....dan pada sesiapa yang tak tahu lagi....
1st time aku ke wayang pada 6 December 2010....^.^
dan cerita Narnia: The Voyage and The blabla.....


ketika di dalam theatre tuh?
hmmm.....boleh dikatakan lawak dan sakit lah!
dan banyak merapu yang watak utama akan mati.....*but betul lah!*


meh aku bagitahu siapa yang takut dan yang cool^.^
aku...azma...aliaa...syarifah...ainul...baihaqi..cool~~
loqman...athirah...nabil...so not cool~~


loqman siap siku-siku orang sebelah gitu!
athirah....cakar,genggam,tarik...semua ada!^.^
nabil....peluk,raba-raba baihaqi!..


haha...no offense anybody...
but everyone must be scared of something right?
if you dont have any fear....u better watch out!..hehe


apa-apa pun....hari yang dari pukul 11~5.30pm tuh...
amat amazing,wonderful,best,thrilling,funny!!^0^
kalau semua imtiyazians datang...mesti GEMPAKZZZ!!!^0^


pada sesiapa nak pergi tonton cerita khurafat....
bawaklah kawan-kawan bersama....
it will not be the same if you watch it alone^.^


oh....dan parents anda mesti kata....
"cerita hantu melayu??...tak payahlah..."
korang jawab lah ini cerita lagi best dari yang cite hantu yang biasa tuh!


aihh...gembira sahaja..
but homework tak siap lagi!
nvm....imtiyaz adaaa!^0^


-==KHURAFAT==-

No comments:

Post a Comment