Monday, January 24, 2011

Raja Isezwan!...selamat tinggalT_T

iskT_T
Raja....itulah panggilan yang aku panggil dia selama ini..
sedih tahu!..dia nak pergi jauh!..johor katanya!



kenapa Raja kau pergi dulu?
kenapa bukan aku!?!? *bukan mati ok?*
sampai hati kau tinggalkan aku sorang2 terkapai-kapai.......T_T


walaupun hubungan kita bukanlah lama....
tapi setahun sudah cukup untuk menjalin hubungan intim bersamamu...
eh!...hubungan persahabatan! *dont ever think what you're thinking now! me no gay!*


but hey....you're one of imtiyazians right?
we all here gonna miss you and remember the times with you^.^
im sorry if i have ever lukakan hati kamu....


the paradise i dreamed of....
will never be true....
without you beside us....


jangan lupa kami di sini ya?
anything happen....we are always in you heart....
now and forever....*ayat gramatis tak? hihi*


eh Raja....aku ingat lagi...
first time aku cakap ngan kau...
waktu ko masuk sekolah dan aku kena teman ko gi bilik guru...


hahaT_T
good times....
tak ingat pun tak apa....*sampai hati kau! isk*


dari kampung sampai pekan,
terbang melayang si burung merpati,
walau jauh ditinggalkan,
imtiyaz tetap satu di hati


nun indah hasilnya bumi,
tiada bandingan, tiada serupa,
hai Raja, ingatilah kami,
kerna mungkin nanti kita berjumpa


dalam Islam boleh 4 bini,
tapi jangan untuk beriya-riya!,
siapa belum tengok post sebelum ini,


^.^RAJA^.^

2 comments: