Monday, January 17, 2011

otak manusia saling berkait rapat!

ini hanya untuk bukti.....
bahawa otak manusia memang sentiasa kait-mengait....
jangan cuba tiru aksi ini tanpa pengawasan orang dewasa!....seriously^.^


------------------------------------------------------------------------------------
nama aku usamah....
ah..biar je la....sape kisah kan..
haha...ye la..
tulis blog banyak2...
bukan ade orang tengok pon blo aku ni...
ye la2....forever alone..
hahah!..gile2...
aku mane forever alone duhh...
ade imtiyazians kan....
haha....gile ke ape aku ni...
kalo aku cakap kat stranger tu imtiyazians...
mesti die igt aku gile...
aku sangke sume org dlm dunia ni tahu imtiyazians tuh ape...
dan sape....
kalo camtu...
mesti die x pernah bukak blog aku nih!
sbb tu aku kate.....
mesti x de org tgk blog aku nih!
dah la aku tgh merepek nih....
betul2 merepek...
eh x de ape nk kait lagi...
tipu...
tu ade...
haha....still ade!
what....whatever lahh
bukan important sgt pon...
die takkan sambung kalo dah mati!
waktu tu x de bende nak kait...
sebab dah mati!!
lol...
lol?...benci
aku dari dulu lagi benci lol....
haha....serious-lie
serious-lie tu aku suke
aku x tau nape aku benci dan suka sumtin nih...
rase diri aku ni pelik...
serious pelik...
sebut pasal pelik...
aku ade ramai kawan pelik belaka....
x de la pelik sgt...
diorg tu cukup je tgn...kaki...mata...
but...perangai diorg tu yg pelik....
hish...
ni la aku geram nih....
pakai headphones...
mesti x dgr ape org ckp...
eh..sabar!...ape kene mengena nih?
haha...dah gila..
serious duh aku gile....
naseb baik kat high school...
ade la gak yg gila2 sama!
hahahah!....suke gile aku...
aku suke kawan ngan org gila2 nih....
abru senang nak ckp ngan diorg...
and aku baru dpt confidence utk bercakap...
dengan org yg sejenis ngan aku...
iaitu gila2.!!
haha....jgn salah fhm...
aku x suke org yg salah fhm!
seriously....aku mmg benci org mcm tuh!
bukan yg gitu...
but yg sebalik ape yg kau ckp nih...
haha.....korg takkan fhm,....
aku merepek...merapu!
seriously duhh.....benci lahh...
baik pegi mati....
x nk mati...
nk idop lagi....
x sure bekalan cukup ke x...
alaa...dpt ke?
iskT_T
ni la rase insaf nih.....
inisaf but x bertaubat baik x yah duh....
aku mmg benci gile camtuh
cause i know myself really deep...
haha...pebende aku nih...
lol...aku nk stop!
seriously..aku nk stop...
haha...baik aku letak ending kat sini...
x yah la,....malas...
lol...sakit tangan!....
ok...
1...
2...
3.....
4....
5....
6.....
7....
8...
9....
STOP!
--------------------------------------------------------------------------------

see?...betulkan?
ini aku tulis terus menerus!!
seriously sakit tangan!...^0^


..\PROOF/..

2 comments: