Friday, April 23, 2010

arnab...nab!

haha^.^
baiklah....mule2 skali aku nk gitau korang....
bahawa aku jumpe seekor arnab!!


arnab tu actually terlepas dri jagaan tuan die.....
but kitorang tak mengetahui siapakah tuannya.....
so....kitorang simpan untuk sementara waktu....


yang best nyerr.....
arnab tu BESAR!!!
*BESAR PUNYERR!*


sememangnya susah gilerr nak cari arnab tu.....
nasib baik aku bermata tajam^.^
melompat sini sana dalam gelap dowh!


sekarang ni.....arnab tu ade kat dalam sangkar......
actually sangkar tu untuk kucing.....
tpi.....kucing tu pandai2 la jaga diri.....haha^.^


name?
nama die nab or....GIGA...!
sedap kan??


kepada sesape yang tinggal berdekatan dengan umah aku.....
boleh visit bile2 mase jerr!
sebelum kitorang dpt jumpe tuan die balek....


()NAB()

p/s : aku ltk gambar die nnti kot....

No comments:

Post a Comment