Friday, April 30, 2010

kesibukan melanda.....

sememangnya berlainan daripada tahun lepas.....
tahun lepas tidaklah begitu sibuk........
sebagaimana sekarang!!


anda mungkin jarang dapat melihat saya......
mengemaskini blog saya.......
mungkin hari Jumaat sahaja......


minta maaf kepada para pembaca saya......
yang mendahagakan informasi atau apa-apa sahaja yang akan saya berikan.....
minta maaf......


saya ghalibnya akan berada di sekolah......
lebih masa berbanding pelajar biasa.......
harap maklum......


selain itu.....saya juga kesuntukan masa.....
untuk berbual....bermain....
hal ini demikian kerana terdapat pelbagai kerja rumah yang diberikan.....


bukanlah saya ingin merungut.......
cuma....terasa sedikit tekanan yang berat......
walaupun memang itu tanggungjawab guru-guru.......


tambahan pula......kelas tambahan yang agak menyusahkan.......
saya tidak salahkan sesiapa dalam hal ini......
cuma ia mengambil masa yang lama untuk saya berjalan......


konklusinya......saya ini memang senantiasa di dalam kesibukan......
jikalau ada apa-apa yang penting hendak diberitahu.......
jumpalah saya secara perseorangan.....dalam niat yang baik...


SIBUK

1 comment:

  1. ????? huh.. tapi aku setuju..
    sekarang ni tersangat lah sibuk..
    sampai x der masa nk lyn internet..

    ReplyDelete