Friday, April 23, 2010

B.M diserlahkan.....

assalamualaikum dan salam sejahtera pembuka bicara.....
seperti yang anda sedia maklum......
saya telah menukar cara penyampaian saya.....


iaitu daripada bahasa inggeris ataupun di dalam bahasa arab.....
bahasa injiliziyyah....kepada bahasa melayu lama bercampur moden.....
harap penggunaan ayat saya tidak terlalu ketara.....


hal ini demikian kerana markah penskoran yang telah saya.....
peroleh daripada ujian yang lepas.....
yang telah memalukan saya.....iaitu 40%....


oleh itu.....saya perlu mengasah bakat saya dalam bidang bahasa......
khususnya bahasa melayu.....
saya malu tidak tahu berbahasa ibunda.....


segala kesalahan harap dimaafkan.....
jikalau berkesempatan.....
perbetulkan untuk saya.....


buah nangka di luar pagar,
ambil galah tolong jolokkan,
saya ini baru belajar,
salah silap tolong ajarkan.


.B.M.

No comments:

Post a Comment